17 dec2015
Veilig autorijden in de sneeuw
“Het wordt een lastige winter”, voorspelt SBS6-weerman Piet Paulusma op zijn blog. Hij voorziet overlast door gladheid en soms sneeuw of stormachtig weer. Winterbanden zijn dan geen overbodige luxe.

